У 2019/2020 навучальным годзе неабходна:
1.Павышаць якасць адукацыі праз:
-рэалізацыю дзейнаснага падыходу да выкладання прадметаў вучэбнага плану;
-укараненне ў педагагічную практыку дашкольнай адукацыі сучасных адукацыйных тэхналогій;
-павышэнне забяспечанасці дашкольнай адукацыі сучаснымі сродкамі навучання згодна ўстаноўленым патрабаванням за кошт сродкаў, не забароненых заканадаўствам;
-развіццё электроннага адукацыйнага асяроддзя праз удасканаленне выкарыстання рэсурсаў школьнага сайта, актывізацыю узаемадзеяння настаўнікаў і навучэнцаў ў сацыяльнай сетцы праз стварэнне сеткавых супольніцваў.
2. Павышаць узровень выхаванасці праз:
-узмацненне ўздзеяння ўстановы адукацыі на сацыялізацыю асобы навучэнца, яго адаптацыю да новых эканамічных умоў, самавызначэнне ў адносінах да будучай прафесіі ва ўзаемадзеянні з сям’ёй.
-актывізацыю дзейнасці, якая садзейнічала б павышэнню гатоўнасці навучэнцаў супрацьстаяць пагрозам і выклікам сучаснага свету, у тым ліку інфармацыйнай бяспецы;
-актывізацыю сацыяльна значымай дзейнасці, узаемадзеянне з соцыумам з улікам індывідуальных асаблівасцей навучэнцаў.
3. Стварыць умовы для зберажэння здароўя дзяцей праз:
-правядзенне прафілактычнай і фізкультурна-аздараўленчай работы ў рознаўзроставай групе,
-сістэмны кантроль за выкананнем правіл бяспечных паводзін,забеспячэннем
санітарна-гігіенічнага рэжыму, папярэджванне траўматызму;
-далейшае выхаванне культуры здаровага ладу жыцця, навыкаў самадысцыпліны.
4. Павышаць узровень прафесійнай кампетэнцыі педагогаў праз:
- удасканальванне аналітычных уменняў і навыкаў педагогаў;
- абагульненне і прапаганду эфектыўнага вопыту работы.
5. Працягваць работу па развіцці матэрыяльна-тэхнічнай базы праз:
-выкананне плана пазабюджэтнай дзейнасці;
-прыцягненне дадатковых сродкаў з крыніц, не забароненых заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
- выкананне даведзеных паказчыкаў па эканоміі паліўна-энергетычных рэсурсаў;навядзенне парадку на зямлі і комплекснае добраўпарадкаванне тэрыторыі.